3 способи виділити ваш бізнес серед конкурентів

3 способи виділити ваш бізнес серед конкурентів

07.11.2017

3 способи виділити ваш бізнес серед конкурентів

Вона примхлива і нещадна, не зазнає поразок і навіть найменших проявів слабкості... Конкуренція - це, безсумнівно, найкраща супутниця будь-якого бізнесу. Ви володієте мережею магазинів чи ресторанів, створюєте веб-сайти або ремонтуєте автомобілі: чим би ви не займалися, дух суперництва не приховати! Він мотивує рухатися вперед, втілювати нові ідеї та виходити за рамки однотипності. Однак отримати першість можна тільки за умови виконання кількох завдань:

1. Знайдіть незаповнені клітинки

Ні для кого не секрет, що будь-який бізнес заснований на потребах аудиторії. Адже навіщо продавати товари, які нікому не цікаві? Кожен підприємець намагається догодити своєму клієнтові й надати найкращий сервіс. Тим не менше є і моменти, які упускаються з виду. Уявіть, що ви володієте кав'ярнею. Кожен день до вас приходять різні люди, щоб випити ароматний і смачний кави. Хтось любить міцний американо, хто віддає перевагу м'який капучино, а комусь і зовсім не можна захоплюватися подібними напоями, але дуже хочеться. У такому разі запропонуйте відвідувачам хорошу альтернативу - безкофеїнові зерна. Слідуючи цьому прикладу можна значно поліпшити обслуговування. Досить знайти те, чого не вистачає вашим клієнтам. Так ви отримаєте значну перевагу перед конкурентами та не втратите інтерес публіки.

2. Використовуйте гучні фрази

Ще один спосіб привернути увагу саме до вашої компанії - створити унікальний і запам'ятовується слоган. Як би багато бізнесменів не заперечували цей факт, такий спосіб виділитися все ж працює! Не дарма знамениті бренди мають власні неповторювані гасла, які можна часто почути в рекламі на радіо і по телевізору. Дивно, але всі рекорди б'ють досить прості гасла з величезним сенсом. Чого тільки варто усім відоме «Саме щасливе місце на Землі», іменоване Діснейлендом! Після цієї фрази так і хочеться там побувати, чи не правда? Як бачите, всього кілька слів можуть змінити долю вашої компанії: вона запам'ятається або загубиться в тіні брендів-конкурентів.

3. Крокуйте в ногу з інноваціями

Здається, що в бізнесі ви вже досягли бажаного рівня і можна розслабитися? Значить настав час змін! Для успішного просування власної справи не варто залишатися на місці ні хвилиною довше. Поки ви взяли затяжний тайм-аут, інші впевнено підкорюють нові вершини. Так що, замість довольствования вже наявним успіхом, дізнайтесь про нові тенденції у сфері вашої діяльності. Запропонуйте аудиторії послуги та товари, яких ще не було в асортименті, удоскональте робоче обладнання, придумайте поліпшений спосіб оплати та доставки замовлень. Хто знає, може саме ці нововведення покладуть початок стрімкому розвитку вашої справи?